Wracamy do Was z nowościami! Ostatnio nieco mniej mówiliśmy o tym, co się u nas dzieje, ale uwierzcie na słowo, nie zwolniliśmy tempa pracy 🙂 Pora więc nadrobić zaległości i opowiedzieć o nowościach, które pojawiły się w ostatnich miesiącach i którymi nie zdążyliśmy się pochwalić. Za chwilę przeczytasz m.in. o conversion api w Publigo.
Publigo pokazuje szczegółowe informacje o cenach
Jak pewnie wiecie, zmiany w prawie spowodowały, że sprzedawcy mają teraz obowiązek informować swoich klientów o najniższej cenie danego produktu z ostatnich 30 dni. W Publigo informacja ta pojawi się automatycznie, w momencie gdy ustawisz promocje na dany produkt.
Jak to działa?
Rejestrujemy każdą zmianę ceny produktu oraz jego wariantu i zapisujemy ją w bazie danych. Dzięki temu możemy wyświetlić najniższą cenę z ostatnich 30 dni.
Pamiętaj, że aby pojawiła się informacja o najniższej cenie, promocja musi być aktywna. Wyświetlana cena będzie najniższą z ostatnich 30 dni przed promocją. W przypadku różnych wariantów cenowych, każdy wariant otrzyma informację o najniższej cenie.
Conversion Api w Publigo
Chodzą słuchy, że Facebook Pixel, czyli narzędzie do śledzenia konwersji i zachowania użytkowników na stronie, ma przestać działać.
Kiedy to nastąpi? Na razie nie wiadomo. Żeby więc monitorowanie konwersji było nadal możliwe Facebook wymyślił nową technologię śledzenia zachowań, czyli Conversion Api.
Conversion Api to, najprościej mówiąc, rozszerzony system mierzenia konwersji, który wysyła dane z serwera, a nie jak to miało miejsce dotychczas ze strony www.
Na chwilę obecną działają obie technologie – zarówno Pixel, jak i Conversion Api. Nie wiadomo, w który momencie Pixel przestanie działać. Warto więc ustawić Conversion Api, aby mieć pewność, że monitorowanie zachowań użytkowników będzie działać prawidłowo.
Aby ustawić Conversion Api należy wejść w zakładkę Ustawienia -> Główne -> Analityka i Skrypty. Tam w sekcji Pixel Meta przejść do konfiguracji i uzupełnić Identyfikator Pixela oraz Token dostępu.
Nowy edytor kursów
A już niebawem kolejna aktualizacja. Mogę już zdradzić, że Publigo 6.0 będzie sporą rewolucją, ponieważ mamy dla Was zupełnie nowy edytor kursów, który jeszcze bardziej ułatwia zarządzanie kursami.
W tym roku planujemy wydać również aplikację mobilną i wdrożyć możliwość sprzedaży produktów fizycznych. Ta funkcjonalność zmieni Publigo w kompletny system sprzedaży. Prace nad tymi tematami są już dosyć zaawansowane.
Pozostańmy więc w kontakcie. W przyszłym tygodniu odezwę się z nowościami.
PS.
Przypomnę też o naszej stronie https://rozwijaj.publigo.pl/, na której można zgłaszać propozycje nowych funkcjonalności lub głosować na pomysły innych użytkowników.
Cieszymy się, że wiele osób zaangażowało się w rozwój Publigo i zgłasza tam swoje pomysły. Wszystkie bierzemy pod uwagę i omawiamy na naszych spotkaniach. Do etapu wdrożenia przechodzą te pomysły, które uzyskają najwięcej głosów i wpiszą się w naszą wizję produktu.