Witaj na blogu Publigo!
Wybrane dla Ciebie
Zosia nie czeka na idealny moment do nauki. Uczy się w drodze, w przerwie, w biegu. Teraz z nową aplikacją Publigo może to robić bez przeszkód.
Dzięki mobilnemu dostępowi kursy stają się częścią codzienności – a Ty zyskujesz bardziej zaangażowanych kursantów. Sprawdź, co jeszcze potrafi nasza aplikacja.
Z piaskownicy mikroprzedsiębiorczości do 30 tys. zł miesięcznego przychodu.
Poznaj historię Lesława Niemczyka — wykładowcy, który zbudował własne wydawnictwo, tworzy i samodzielnie sprzedaje książki, kursy i ebooki. Bez głośnych kampanii, za to z sercem, konsekwencją i sprytną automatyzacją. Zobacz, jak dzięki Publigo i integracji z InPostem zyskał czas, porządek i przestrzeń na rozwój. Może to będzie też Twoja droga?
Twoje promocje mogą być jeszcze skuteczniejsze! Nowy timer w koszyku pokazuje klientom, ile czasu zostało do końca promocji, pomagając im szybciej podjąć decyzję o zakupie. Sprawdź, jak działa i jak go włączyć!
Klient ma już produkt w koszyku, ale… coś go powstrzymuje? Może się waha, może potrzebuje jeszcze jednego argumentu, by kliknąć „Kupuję”. A co najlepiej rozwiewa wątpliwości? Opinia kogoś, kto już ten produkt kupił i jest z niego zadowolony! Teraz to możliwe – dodaliśmy opinie w koszyku!Dzięki tej funkcji klient zobaczy rekomendacje od innych użytkowników w […]
Chcesz zaoferować swoim klientom subskrypcje lub raty bez konieczności podpisywania umowy z operatorem? Teraz to możliwe! Zanim przejdziemy do omówienia nowej funkcji, warto przypomnieć, że w Publigo możesz oferować swoim klientom subskrypcje i sprzedaż ratalną na dwa sposoby: Do tej pory, aby oferować klientom półautomatyczne płatności cykliczne, konieczna była aktywacja obsługi kart płatniczych przez sprzedawcę, […]
Czy zdarzyło Ci się otrzymać zgłoszenie od kursanta, który chce zmienić kartę do subskrypcji, ale nie może tego zrobić samodzielnie? A może konieczna była ręczna aktualizacja danych płatniczych, aby przywrócić dostęp do kursów? Wcześniej w Publigo zmiana karty wymagała ingerencji administratora – trzeba było przyjąć zgłoszenie, zaktualizować dane i być w kontakcie z klientem, by […]