Czy z kursów online da się żyć? Co stanowi największy problem w ich tworzeniu? Jak pozyskać pierwszych klientów i jaką strategię sprzedaży najlepiej zastosować – okienka sprzedażowe czy ever green? O tym wszystkim w najnowszym podcaście opowie Pola Sobczyk, prekursorka branży Wirtualnych Asystentek w Polsce i autorka szkoleń z komunikacji, sprzedaży oraz budowy zespołu.
Pomoc przy tworzeniu i sprzedaży kursów online
Z tego podcastu dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, pomocnych przy tworzeniu i sprzedaży kursów online. Pola opowiada m.in. o tym:
- Dlaczego zdecydowała sie wystartować z kursami?
- Jakie pliki zamieszcza w swoich kursach i które są najskuteczniejsze?
- Jak pozyskała pierwszych klientów?
- Zdradza również, jakie wpadki zaliczyła, tworząc swoje kursy online.
Czy z kursów online da się żyć? Co stanowi największy problem w ich tworzeniu? Jak pozyskać pierwszych klientów i jaką strategię sprzedaży najlepiej zastosować – okienka sprzedażowe czy ever green? O tym wszystkim w najnowszym podcaście opowie Pola Sobczyk, prekursorka branży Wirtualnych Asystentek w Polsce i autorka szkoleń z komunikacji, sprzedaży oraz budowy zespołu.
Z tego podcastu dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, pomocnych przy tworzeniu i sprzedaży kursów online. Pola opowiada m.in. o tym:
- Dlaczego zdecydowała sie wystartować z kursami?
- Jakie pliki zamieszcza w swoich kursach i które są najskuteczniejsze?
- Jak pozyskała pierwszych klientów?
- Zdradza również, jakie wpadki zaliczyła, tworząc swoje kursy online.
Czy z kursów online da się żyć? Co stanowi największy problem w ich tworzeniu? Jak pozyskać pierwszych klientów i jaką strategię sprzedaży najlepiej zastosować – okienka sprzedażowe czy ever green? O tym wszystkim w najnowszym podcaście opowie Pola Sobczyk, prekursorka branży Wirtualnych Asystentek w Polsce i autorka szkoleń z komunikacji, sprzedaży oraz budowy zespołu.
Pomoc przy tworzeniu i sprzedaży kursów online
Z tego podcastu dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, pomocnych przy tworzeniu i sprzedaży kursów online. Pola opowiada m.in. o tym:
- Dlaczego zdecydowała sie wystartować z kursami?
- Jakie pliki zamieszcza w swoich kursach i które są najskuteczniejsze?
- Jak pozyskała pierwszych klientów?
- Zdradza również, jakie wpadki zaliczyła, tworząc swoje kursy online.