W ostatnim czasie wydaliśmy dwie naprawdę ciekawe aktualizacje, a co najważniejsze – wprowadziliśmy długo oczekiwaną funkcję – automatyczne znakowanie plików PDF. Dzięki tej nowości możesz chronić swoje produkty cyfrowe.
Znakowanie PDF – personalizacja i ochrona w jednym
Jeśli sprzedajesz produkty cyfrowe w formacie PDF – np. ebooki, poradniki, workbooki etc. – najnowsza funkcja automatycznego znakowania plików cyfrowych pomoże Ci zabezpieczyć swoje produkty.
Jak?
Nowa funkcja umożliwia automatyczne oznaczanie plików PDF imieniem, nazwiskiem oraz adresem e-mail kupującego. Oznakowane PDF-y są trudniejsze do rozpowszechniania bez Twojej zgody, co pomaga chronić Twoje prawa autorskie i własność intelektualną. W przypadku wykrycia nieautoryzowanego udostępniania, łatwo zidentyfikujesz źródło wycieku i podejmiesz odpowiednie kroki.
Jak wygląda znakowanie PDF w Publigo?
Znakowanie PDF w Publigo zawiera imię, nazwisko oraz adres mailowy klienta, który zakupił produkt cyfrowy. Komunikat wygląda więc tak: „Wygenerowano dla: Jan Kowalski, jan@kowalski.pl”. Znakowanie generowane jest na każdej stronie pliku.
Konfigurując tę opcję możesz wybrać kolor czcionki – czarny bądź biały. Dodatkowo, możesz wybrać umiejscowienie znakowania – masz tu aż 6 możliwości!
Jak włączyć znakowanie plików cyfrowych?
Zajrzyj do instrukcji i zobacz, jak uruchomić tę funkcjonalność ➔ Jak uruchomić opcję znakowania plików PDF?
Co więcej?
Ostatnie aktualizacje to również usprawnienia z zakresu:
- Zarządzania bazą mailingową – teraz w szczegółach każdego zamówienia znajdziesz specjalną notatkę, która powie Ci, czy kupujący, podczas składania zamówienia, zaznaczył dodatkowy checkbox z chęcią zapisu na newsletter.
- Odzyskiwania porzuconych koszyków – jakiś czas temu wydaliśmy możliwość opłacenia porzuconego zamówienia za pomocą automatycznie generowanego linka. Funkcja ta do tej pory była dostępna w Tpay oraz PayU.
Wsłuchując się w Wasze potrzeby, rozbudowaliśmy tę funkcję o dodatkowego operatora – Przelewy24! Przelewy24 to trzecia najpopularniejsza bramka wśród klientów Publigo, dlatego liczymy, że wielu z Was zwiększy swoją sprzedaż dzięki temu usprawnieniu.
Poznaj szczegóły usprawnionego mechanizmu odzyskiwania porzuconych koszyków ➔ czytaj artykuł.
Korzystaj z nowości!
Wszystkie nowe funkcje są już dostępne na Twojej platformie Publigo, więc nie czekaj – wypróbuj je już teraz! Dzięki tym usprawnieniom, Twoje zarządzanie produktami cyfrowymi i listami mailingowymi stanie się jeszcze bardziej efektywne.
Koniecznie daj nam znać, co myślisz o tych nowościach! Regularnie wprowadzamy aktualizacje, aby jeszcze lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby.
Śledź nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco z nowymi funkcjami, które dla Ciebie przygotowujemy!