Jak tworzyć kursy, które będą przerabiane z zaangażowaniem, a kursanci z niecierpliwością bedą czekać na kolejne lekcje? Jaka jest przyszłość kursów online i dlaczego właśnie teraz jest najlepszy czas na budowanie społeczności? Czym są „nisko wiszące owoce” i jak pomogą Ci odnieść sukces?
Na te i wiele innych pytań odpowie Bartek Popiel – twórca licznych kursów online, a także autor książek „Liczy się efekt” i „Zrobię to dzisiaj”.
Sukces Twojego kursanta, to Twój sukces!
W trakcie naszej rozmowy Bratek opowiedział nam o tym, jak tworzyć kursy, które będą wciągające niczym seriale na Netflixie, a także zwrócił uwagę na nowe podejście do kursów online oparte o budowanie społeczności i pracę hybrydową. Bartek zdradził nam również swój najnowszy pomysł na biznes.
Skorzystaj z tej darmowej dawki wiedzy i wysłuchaj podcastu właśnie TERAZ:
Szczegółowy opis omawianych tematów, znajdziesz poniżej:
- 1:15 – Bartek przedstawia się i opowiada, czym się zajmuje.
- 2:40 – Pytamy Bartka, jak ocenia jakość powstających dzisiaj kursów?
- 6:25 – 66% osób po zakupieniu kursu nie otwiera go. Dlaczego tak jest i co z tym zrobić?
- 12:05 – Czy to prawda, że pierwsza lekcja jest najważniejsza? Bartek zdradza, jak ją zaprojektować.
- 18:15 – Czy należy robić wprowadzenia i podsumowania lekcji?
- 20:21 – Czym są „nisko wiszące owoce”? Czyli wskazówka, dzięki której kursanci będą chętniej przerabiać kurs.
- 21:51 – Dlaczego właśnie teraz jest najlepszy czas na budowanie społeczności i działania online?
- 25:40 – Bartek opowiada o nowym podejściu do nauczania w kursach online. Praca w grupach i budowanie społeczności to przyszłość edukacji online?
- 35:26 – Bartek Popiel zdradza swój najnowszy pomysł na biznes.
- 37:50 – Bartek wymienia programy, z których korzysta na co dzień w swoim biznesie.
- 41:30 – Rozmawiamy z Bartkiem o tym, ile zarabia na kursach online?
- 44:35 – Ile dawać za darmo?
— Q&A — - 47:44 – Jak szybko otrzymać feedback od kursantów?
- 52:03 – Czy da się reklamować kurs z różną ceną do różnych grup docelowych?
- 54:15 – Jak wycenić swój kurs? Czy kierować się cenami na rynku, czy swoimi oczekiwaniami?
- 1:00:05 – Która platforma – Instagram, Facebook, Tik Tok, Linkedin – jest najlepsza do promocji kursów? Jaki kontent – rolki, posty, filmy – sprawdza się najlepiej podczas promowania kursów?
Sprawdź miejsca, o których była mowa w podcaście:
- Strona Bartka, na której znajdziesz kursy, e-booki i podcast.
- Narzędzia, które poleca Bartek: Canva, Freepik, Mediamodifier, Asana, Dropbox, Betimes, HappyScribe, Signal
Podcastu możesz wysłuchać również na:
Jeżeli chcesz skorzystać z DARMOWYCH 15 dni testów platformy Publigo, napisz do nas lub skorzystaj z formularza dostępnego >>> TUTAJ. Z chęcią udostępnimy dla Ciebie platformę w pełnej wersji. Dzięki temu przetestujesz wszystkie jej funkcje!
Wysłuchaj również wcześniejszych podcastów w ramach cyklu “Jak zrobić kurs online? Rozmowy zza kulis”:
- Jak powstaje największa platforma subskrypcyjna w Polsce – Klub Pań Swojego Czasu? Rozmowa z Olą Budzyńską >>> TUTAJ <<<
- Kto opowiada ten sprzedaje! O sile storytellingu, nie tylko w kursach online. Rozmowa z Moniką Górską >>> TUTAJ<<<
- Polski Ład a kursy online. Q&A z doradcą podatkowym Michałem Wilkiem >>> TUTAJ <<<