Precyzyjna analiza sprzedaży, łatwe porównywanie wyników i nowoczesny, przejrzysty interfejs – te zmiany już czekają na Ciebie w Publigo! Wszystko to w ramach aktualizacji 7.6.
Zaawansowane raporty – nowe możliwości analizy sprzedaży!
Nowe raporty w Publigo zastępują dotychczasowe, oferując więcej danych i lepsze narzędzia do analizy wyników. Oparte na nowym silniku, dają możliwość precyzyjnego monitorowania sprzedaży w różnych okresach czasowych.
Co to oznacza dla Ciebie?
- Analiza wyników w wybranych okresach – możesz analizować sprzedaż w różnych okresach czasowych, takich jak miesiące, kwartały czy lata. Może także śledzić wyniki w ciągu ostatnich 90 dni i porównywać je z wynikami z poprzednich okresów, co pozwala na lepsze zrozumienie trendów i dynamiki sprzedaży.
- Łatwe porównywanie okresów – szybko sprawdzisz, o ile wzrosła lub spadła sprzedaż w stosunku do wcześniejszego okresu.
- Średnia sprzedaż – bez problemu sprawdzisz, jaka była średnia sprzedaż w danym okresie i o ile się zmieniła.
- Top 10 produktów – uzyskasz listę 10 najlepiej sprzedających się produktów wraz z dokładnymi danymi dotyczącymi ilości i wartości sprzedaży, a także porównanie do poprzedniego okresu.
Dzięki nowym raportom możesz szybko zobaczyć, które produkty najlepiej się sprzedają, gdzie następują wzrosty lub spadki i na tej podstawie podejmować bardziej trafne decyzje.
Zaawansowane raporty dostępne są w Publigo Start, Plus i Pro. Wystarczy wejść do zakładki „Raporty”, by z nich korzystać – nie trzeba ich włączać ani konfigurować.
Twoja opinia się liczy
Zaawansowane raporty to nowość w Publigo, ale już spływają do nas informacje, że są dla bardzo przydatne.
Czekamy na każdy feedback, ponieważ to dopiero pierwsza wersja nowych raportów i chcemy je rozwijać. Jeżeli masz sugestie, podziel się nimi z nami!
Każda wiadomość jest dla nas ważna i dokładnie ją analizujemy, wyciągamy wnioski i wykorzystujemy je w dalszej pracy.
Odświeżony wygląd panelu administratora
W Publigo zależy nam na tym, aby korzystanie z platformy było nie tylko efektywne, ale także przyjemne dla oka.
W związku z tym wprowadziliśmy nową kolorystykę panelu administratora, która współgra z naszą marką oraz nadchodzącą zmianą designu strony internetowej.
Nowe kolory nie tylko wprowadzają świeżość estetyczną, ale także sprawiają, że panel stał się bardziej przejrzysty i intuicyjny w obsłudze. Mamy nadzieję, że nowe rozwiązania przypadną Wam do gustu i uczynią codzienną pracę jeszcze bardziej komfortową!
Dostępność
Nowy wygląd panelu jest dostępny w pakietach Start, Plus i Pro i zostanie wprowadzony automatycznie wraz z aktualizacją. Nie musisz niczego zmieniać ani konfigurować – zmiana nastąpi od razu po aktualizacji.
Regularnie wprowadzamy aktualizacje, aby jeszcze lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby. Śledź nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco z nowymi funkcjami, które dla Ciebie przygotowujemy!