Najnowsza aktualizacja Publigo 7.2 wprowadza aż trzy funkcje, które na pewno ułatwią Ci życie i poprawią doświadczenie z platformą. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
1. Ankiety – Zbieraj opinie i feedback od klientów!
Jedną z najważniejszych nowości w wersji 7.2 jest możliwość tworzenia ankiet. Teraz możesz dodawać je bezpośrednio w kursach, bez potrzeby korzystania z zewnętrznych narzędzi. To oznacza mniej niepotrzebnych kosztów i większą swobodę w działaniu! Ankiety dostępne są w pakiecie PRO.
Dlaczego warto korzystać z ankiet Publigo?
- Oszczędność czasu i pieniędzy – nie musisz szukać i płacić za zewnętrzne narzędzia do ankiet.
- Prostota zarządzania – ankietę dodajesz w strukturze kursu. Jest to łatwe i intuicyjne. Możesz ją dodać w kilku miejscach w ramach jednego kursu.
- Elastyczność – ankiety można włączyć lub wyłączyć według potrzeb.
- Łatwy dostęp do danych – wszystkie wypełnione ankiety znajdziesz na dedykowanej podstronie w menu.
Jak dodać ankiety?
- Włącz moduł ankiet, wchodząc w Ustawienia > Główne > Włącz moduły > Ankiety
- Przejdź do struktury kursu, w którym chcesz dodać ankietę.
- W wybranym przez siebie miejscu dodaj ankietę, klikając przycisk dodaj ankietę, wpisz jej nazwę i zapisz.
Następnie możesz stworzyć swoją ankietę klikając w przycisk edycji po prawej stronie. Pamiętaj, że jeżeli we wcześniejszym kroku pominiesz przycisk zapisz, opcja edycji nie będzie aktywna.
Ankietę utworzysz dodając pytania i odpowiedzi. Masz do wyboru kilka typów pytań:
- Pojedynczego wyboru (radio) – użytkownicy mogą wybrać tylko jedną odpowiedź spośród wielu dostępnych opcji.
- Pojedynczego wyporu (select) – użytkownicy wybierają jedną opcję z rozwijanej listy.
- Wielokrotnego wyboru – użytkownicy mogą zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź spośród dostępnych opcji.
- Pole tekstowe – użytkownicy mogą wprowadzić swoje odpowiedzi w formie tekstu, nie ograniczając się do wyboru z ustalonych opcji.
Pamiętaj, aby na końcu zapisać swoją ankietę. Możesz ją podejrzeć, klikając w przycisk zobacz ankietę.
Przykładowa ankieta prezentuje się tak:
2. Opcjonalne logo w koszyku
W ramach aktualizacji 7.2 dodaliśmy również możliwość ustawienia alternatywnego logo w koszyku neutralnym (dawniej eksperymentalnym). Dotychczas, logo dodawane w ustawieniach ogólnych platformy pojawiało się na ciemnym tle górnej belki (chyba, że użytkownik spersonalizował swoją platformę).
Jednak w koszyku neutralnym górna belka zniknęła i zostało tylko białe tło, na którym nie zawsze dobrze prezentuje się ogólnie ustawione logo. Dodaliśmy więc opcję zmiany logo tylko dla koszyka, tak by dobrze prezentowało się również na jasnym tle.
Nie wiesz, czym jest koszyk neutralny? > Zobacz ten film <
Jak zmienić logo?
Logo zmienisz wchodząc w Ustawienia > Główne > Koszyk zakupowy > Ustawienia koszyka neutralnego
Funkcja ta dostępna jest w pakietach Start, Plus i Pro.
3. Szybkie opłacanie porzuconych zamówień za pomocą linka
Dodaliśmy kolejne ulepszenie dal funkcji odzyskiwania porzuconych zamówień. Jeśli korzystasz z Tpay lub PayU nowa funkcja pozwali Ci na odzyskanie porzuconych zamówień poprzez wysyłanie bezpośredniego linka do płatności.
Twoi klienci nie będą już musieli dokonywać tradycyjnego przelewu, lecz otrzymają w mailu link, który poprowadzi ich wprost do opłacenia zamówienia. Dzięki temu będą mogli szybko i łatwo dokończyć płatność. Jest to bardzo wygodne i podnosi skuteczność odzyskania porzuconego zamówienia.
Funkcja dostępna jest w pakiecie Pro i pozwala na personalizację wiadomości wysyłanych do klientów. Standardowo ustawiona jest już wiadomość przypominająca o płatności, którą można dowolnie edytować.
Jak edytować wiadomość wysyłaną w przypadku braku płatności?
Wejdź w Ustawienia > Główne > Zaawansowane > Odzyskiwanie utraconych zamówień. Edytuj wiadomość, pamiętając o dodaniu taga {direct_payment_link} – bezpośredni link do płatności.
Co sądzisz o nowych funkcjach?
Mamy nadzieję, że nowe funkcje przypadną Ci do gustu i pomogą w rozwoju Twojego biznesu. Wypróbuj je i daj nam znać, co o nich myślisz! Pamiętaj, że regularnie wprowadzamy nowe aktualizacje, dlatego warto być z nami na bieżąco. Śledź nasze profile w mediach społecznościowych, aby nie przegapić żadnej nowości!