Czas na kolejny krok naprzód! Te dwie DUŻE zmiany znacząco ulepszą user experience Twoich klientów! Jesteś gotowy/a na to, co aktualizacja 7.0 ma do zaoferowania?
Zmiana karty płatniczej? Teraz to bajka!
Korzystasz z operatora płatności PayU i płatności subskrypcyjnych? Nowa funkcja jest więc specjalnie dla Ciebie i Twoich klientów! Aktualizacja 7.0 wprowadza możliwość samodzielnej zmiany karty płatniczej!
Do tej pory zmiana karty wiązała się z zaangażowaniem administratora platformy. Konieczna była anulacja transakcji, wygenerowanie nowego odnośnika do płatności i przesłanie go klientowi. Widzisz, że był to proces nieco uciążliwy… Na szczęście koniec z tym!
Dzięki aktualizacji 7.0 Twoi klienci otrzymują pełną kontrolę nad swoimi płatnościami cyklicznymi. Bez zbędnych opóźnień, bez Twojego zaangażowania. Szybko i wygodnie!
Jak Twoi kursanci mogą zmienić kartę płatniczą? Bardzo prosto! Będąc w panelu Moje konto należy przejść do zakładki Moje kursy. W tabeli produktów znajduje się przycisk Zmień kartę. Wystarczy wprowadzić dane nowej karty, autoryzować zmianę i gotowe!
Ważna informacja: jeśli kursant korzysta z kilku produktów subskrypcyjnych, wystarczy, że zmieni kartę w jednym z nich, a zmiana nastąpi automatycznie dla wszystkich produktów! Jest więc to bardzo wygodne usprawnienie.
PAMIĘTAJ! By zmiana karty była możliwa, musisz najpierw włączyć tę opcję, zarówno w Publigo, jak i w PayU! W pierwszej kolejności skontaktuj się z PayU i zgłoś chęć uruchomienia tej funkcji. Gdy opcja ta zostanie włączona, możesz ją uruchomić również w ustawieniach platformy.
By to zrobić:
- przejdź do Ustawienia ➔ Sposoby płatności
- kliknij przycisk Konfiguruj przy operatorze PayU
- zaznacz opcję Włącz możliwość zmiany karty i zapisz zmiany!
Dopiero wtedy Twoi klienci będą mieć możliwość samodzielnej zmiany karty.
Pobieranie faktur – szybciej niż kiedykolwiek!
Wyobraź sobie sytuację – robisz zakupy w sieci, dokonujesz płatności i otrzymujesz maila z fakturą oraz potwierdzeniem zamówienia. Po kilku miesiącach szukasz tej faktury (np. dla księgowej) i… oczywiście nie możesz jej znaleźć w skrzynce! Gdzie więc szukasz kopii? W panelu klienta sklepu, w którym dokonano zakupu.
Dzięki najnowszej funkcjonalności Twoi klienci właśnie otrzymali taką możliwość! Aktualizacja 7.0 wprowadza bowiem pobieranie faktur z poziomu Moje konto.
Jak to działa?
Jeśli Twoja platforma jest poprawnie zintegrowana z jednym z dostępnych systemów fakturujących, Twoi klienci będą mogli pobrać dokument sprzedaży bezpośrednio z zakładki Historia transakcji. Wystarczy, że klient kliknie w link Pobierz fakturę przy interesującej go pozycji, a już po chwili uzyska dostęp do wybranego dokumentu!
Dzięki temu nie musisz już tracić czasu na ręczne przesyłanie klientom faktur, jeśli nie będą jej mogli znaleźć w swojej skrzynce mailowej.
A to wszystko dzięki Rozwijaj Publigo!
Publigo 7.0 to duży ukłon w stronę wszystkich kursantów, by zapewnić im jak najlepsze doświadczenie w trakcie korzystania z Twojej platformy Publigo!
Warto dodać, że ta aktualizacja to efekt prężnego działania naszego portalu Rozwijaj Publigo! Oba pomysły zostały zgłoszone przez jednego z naszych klientów i zebrały uznanie społeczności. To jest więc idealny przykład, jak zaangażowanie w rozwój naszej platformy przekłada się na realne zmiany i usprawnienia!
Dziękujemy wszystkim, którzy oddali swoje głosy i zachęcamy do JESZCZE WIĘKSZEJ aktywności!
Jesteśmy przekonani, że nowe funkcjonalności znacząco zwiększą Twoją wygodę i efektywność działania. Korzystaj więc z nowych możliwości, jakie daje Ci Publigo 7.0!