Sprzedaż własnych produktów to świetny pomysł, jeśli wszystko masz dobrze zorganizowane. Publigo pomaga sprzedawać kursy, ebooki, konsutlacje i książki bez znajomości programowania.
Nie musisz być ekspertem od Javy, PHP czy MySQL. Musisz czuć chęć dzielenia się tym, co kochasz robić.
Publigo dostarczy całą technologię. Ty — swój talent, pasję i wiedzę.
Sprzedawaj kursy, ebooki, konsultacje, a nawet książki w jednym miejscu! Zwiększ swoje zyski i docieraj do szerszej grupy odbiorców, bez potrzeby korzystania z dodatkowych narzędzi czy sklepów!
Oferuj subskrypcje i płatności ratalne, zapewniając sobie stały dochód i zwiększając dostępność swoich produktów.
Korzystaj z promocji, kodów zniżkowych, bumpów i upselli, aby zwiększać wartość zakupów i zachęcać do kolejnych transakcji.
Śledź postępy kursantów, twórz quizy, ankiety i automatycznie wystawiaj certyfikaty, aby zwiększyć zaangażowanie i motywację do nauki.
Dostosuj wygląd platformy do swojej marki, tworząc unikalne doświadczenie, które przyciągnie i zachwyci klientów.
Wbudowane integracje z operatorami płatności, systemami fakturującymi oraz narzędziami do email marketingu pozwolą na płynne działanie Twojego biznesu.
Zabezpiecz swoje kursy, korzystając z limitu logowania i blokady prawokliku, by chronić swoje produkty przed nieuprawnionym dostępem, zapewniając sobie spokój i bezpieczeństwo.
Umożliwiaj swoim klientom zakup kursów i produktów jako prezent, co zwiększy Twoją sprzedaż i zadowolenie klientów.
Uruchom program partnerski i zbieraj opinie, aby zwiększyć zasięg, budować społeczność i zdobywać nowych klientów.
Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT. Podatek VAT zostanie doliczony przy przejściu do zamówienia. Ceny brutto poszczególnych pakietów wersji pudełkowej (BOX) są następujące: START – 1226,31 zł, PLUS – 2210,31 zł, PRO – 3686,31 zł. Ceny brutto poszczególnych pakietów wersji abonamentowej (GO) wyglądają następująco: START – 119,31 zł (opłata miesięczna), 1284,12 zł (opłata roczna), PLUS – 217,71 zł (opłata miesięczna), 2317,32 zł (opłata roczna), PRO – 365,31 zł (opłata miesięczna), 3645,72 zł (opłata roczna).
W przypadku wersji BOX (instalowanej na własnym serwerze) płatność jest jednorazowa, a po okresie roku możliwe jest przedłużenie pakietu wsparcia i aktualizacji po cenie niższej od standardowej (po roku -25%, po 2 latach – 37,5%, a po 3 latach -50%). W wersji GO klient płaci wygodny abonament miesięczny lub roczny (płatny z góry).
Aby platforma działała, potrzebna jest jeszcze domena, a w przypadku Publigo BOX także hosting. Poza tym niezbędne jest konto w wybranym systemie płatności oraz opcjonalnie konta w systemie mailingowym i fakturującym. Dodatkowym kosztem może być również hosting wideo (vimeo.com, wistia.com itp.). Przy czym wersja GO posiada już hosting wliczony w cenę. W zależności od pakietu jest to 50, 75 lub 100 GB na pliki wideo, ale można też korzystać z własnych zewnętrznych kont hostingowych typu Vimeo, Wistia, YouTube itp.
Wersja GO to oprogramowanie udostępniane w formie cyklicznie opłacanej usługi (SaaS) – to najszybszy i najtańszy sposób na start w świecie Publigo. W tej wersji otrzymujesz gotową platformę z zapewnioną infrastrukturą (serwer, hosting wideo, maile transakcyjne etc.). Niczego nie musisz instalować, zastanawiać się jaki serwer wybrać itp. – zakładasz konto i możesz działać! W wersji BOX opłata jest jednorazowa (z opcją przedłużenia wsparcia i aktualizacji po roku). W tej wersji otrzymujesz oprogramowanie, które musisz samodzielnie zainstalować i uruchomić (lub skorzystać z naszej pomocy startowej). Musisz więc zadbać o serwer, hosting wideo i wszelkie kwestie związane z infrastrukturą i jej administracją. Porównianie wersji znajdziesz w tej tabeli.
W każdym pakiecie otrzymujesz oprogramowanie Publigo, instrukcję oraz wsparcie i aktualizacje. Funkcje oprogramowania różnią się w zależności od pakietu i zostały przedstawione w tej tabeli.
Platforma Publigo posiada wbudowaną integrację z następującymi systemami płatności: PayPal, tpay.com (dawne transferuj.pl), PayU, Dotpay, Przelewy24, Paynow, Stripe, Coinbase (kryptowaluty). Możesz przeprowadzać szybkie testy bez konieczności dokonywania realnych płatności. Platforma pozwala aktywować dowolną liczbę integracji jednocześnie np. PayPal i tpay.com. Wybrane integracje pozwalają wdrożyć płatności cykliczne (szczegóły w dokumentacji).
Platforma posiada integrację z 5 systemami fakturującymi: iFirma, wFirma, inFakt, Taxe oraz fakturownia.pl. Jeśli nie masz jeszcze żadnego systemu do automatycznego wystawiania faktur, to rekomendowane jest skorzystanie z systemu Fakturownia.
Platforma pozwala na integrację z następującymi systemami mailingowymi: GetResponse, FreshMail, MailerLite, SALESManago, MailChimp, ActiveCampaign, Interspire, iPresso i ConvertKit. Integracja pozwala zapisywać kursantów na wybraną listę mailingową po zakupie danego kursu. Możliwe jest również włączenie opcjonalnego zapisu na newsletter.
Kody zniżkowe dostępne na platformie mogą być ustawione jako kwotowe lub procentowe. Możliwe jest też ustawienie daty początku i końca promocji, maksymalnej liczby użyć, czy ograniczyć dany kod do konkretnego kursu.
Dzięki funkcjonalności klonowania kursów możliwe jest skopiowanie całego kursu i utworzenie na tej podstawie nowego. Dzięki temu można szybko stworzyć podobny kurs lub różne wersje cenowe sprzedawanego kursu (Premium, VIP itp.). Funkcjonalność ta dostępna jest w pakietach Plus i Pro.