Uczy innych, jak poznać własne talenty i efektywnie je wykorzystać. Swoją wiedzą dzieli się m.in. w kursach online, które z powodzeniem sprzedaje. Z nami postanowił podzielić się sprawdzonymi trikami na to, jak budować zaangażowaną społeczność wokół kursów online, w jaki sposób testować kursy przed ich wypuszczeniem i co zrobić by osiągnąć wydajność bliską perfekcji.

Publigo

Kasia i Szymon chcieli zaoferować swoim kursantom dodatkowe bonusy za udział w kursie. Wymyślili, że każdy, kto zakupi ich najnowszy kurs, dostanie również dostęp do aplikacji dietetycznej. Super pomysł, prawda? Pytanie tylko, jak połączyć platformę WP Idea z zewnętrzną aplikacją, by całość nadal działała sprawnie? W tym już nasza głowa! Sprawdź, jak to się udało.

Publigo

Sprawdź czy Publigo jest dla Ciebie!

Nie musisz wierzyć nam na słowo, ponieważ możesz nas sprawdzić!
Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego, żeby przekonać się, że warto z nami współpracować.

DARMOWE 15 DNI
DARMOWE 15 DNI
INSTALACJA GRATIS
INSTALACJA GRATIS
WSPARCIE GRATIS
WSPARCIE GRATIS

Jak wykorzystać Instagram do promocji i sprzedaży swojego kursu? Jaką przewagę mają filmy nad zdjęciami? Dlaczego warto nagrywać Instastory? Jak stworzyć profesjonalne wideo wykorzystując do tego wyłącznie telefon i darmowe aplikacje? O tym wszystkim w najnowszym podcaście opowie Natalia Sheveleva, która uczy, jak wykorzystać Instastory, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty.

Publigo

Jak wykorzystać ruch organiczny w budowaniu swojego biznesu? Dlaczego Youtube to idealne narzędzie do promocji i sprzedaży kursów? Czy lepiej mieć dłuższe i droższe kursy, czy może krótsze i tańsze? O tym wszystkim w najnowszym podcaście opowie Anna Szpyt, która tworzy kursy do nauki języka angielskiego dla wzrokowców.

Publigo

Czy z kursów online da się żyć? Co stanowi największy problem w ich tworzeniu? Jak pozyskać pierwszych klientów i jaką strategię sprzedaży najlepiej zastosować – okienka sprzedażowe czy ever green? O tym wszystkim w najnowszym podcaście opowie Pola Sobczyk, prekursorka branży Wirtualnych Asystentek w Polsce i autorka szkoleń z komunikacji, sprzedaży oraz budowy zespołu.

Publigo

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.